Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij willen vragen om zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Horsier geeft een garantie van twaalf maanden op constructiefouten. Uitgesloten van deze garantie zijn slijtage en gebruikssporen. Iedere aanspraak op garantie vervalt indien het sieraad in contact is geweest met water. Bij schade aan het haar kan het sieraad (mits er nog voldoende haar is) op kosten van de afnemer worden hersteld.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horsier.nl

© 2017 - 2021 Horsier | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel